Meld hier je storing

Is er een defect of probleem met een besteld apparaat? Dat is natuurlijk heel vervelend. Je kunt het onderstaande formulier invullen en dan zorgen wij dat de storingsmelding zo snel mogelijk wordt opgepakt. Afhankelijk van het product en/of merk zal dit door of via ons, één van onze servicepartners of een storingsdienst/servicepartner van de fabrikant worden opgevolgd. De opvolging wordt natuurlijk zo snel mogelijk voor je opgepakt, wat vanzelfsprekend wel afhankelijk kan zijn van beschikbare ruimte in de planning.
Klantgegevens Apparaatgegevens
Let op: is de garantietermijn verlopen, valt de gemelde storing niet binnen de garantie - bijvoorbeeld i.v.m. onjuist gebruik, onjuiste aansluiting/installatie, externe factoren of normale slijtage - of blijkt de gemelde storing onder normaal functioneren van het apparaat te vallen? Dan zullen de gemaakte kosten voor opvolging van de storingsmelding worden gefactureerd. Bij bezoek van een monteur kan dit, ter indicatie, neerkomen op voorrijkosten (€ 90 excl. BTW per bezoek) en werkuren (€ 80 excl. BTW per uur per persoon met een minimum van 1 uur)*. Wanneer in dezen aanvullende kosten worden gemaakt voor opvolging van de storingsmelding, zullen deze ook aanvullend worden gefactureerd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor uit een storing voortkomende kosten of gemiste inkomsten, met inbegrip van maar niet beperkt tot gevolgschade en winstderving. De klant is te allen tijde zelf verantwoordelijk voor reserve en/of vervangende apparatuur en/of toebehoren en voor het nemen van de benodigde maatregelen om eventuele gevolgschade, winstderving en/of andere uit een storing voortkomende kosten of gemiste inkomsten te voorkomen. * Genoemde tarieven zijn ter indicatie, deze kunnen afwijken.

Verzenden & retourneren

VERZENDEN
Verzendkosten

  • ≥ € 75 excl. btw: geen verzendkosten

  • < € 75 excl. btw: € 8,95 verzendkosten

Levertijd

  • Afhankelijk van product/merk/hoeveelheid (zie productpagina, werkdagen).

  • België: meestal binnen de aangegeven termijn, soms +1 werkdag.

  • Waddeneilanden: pakketdienst meestal zonder extra kosten; pallet/zwaar transport alleen tot het vasteland (verder vervoer voor rekening en risico van de klant).

Bankoverschrijving

  • Levering 1–2 werkdagen na ontvangst betaling (bevestiging per e-mail na bijschrijving).

Vertraagde levering

  • Niet ontvangen 3 werkdagen na de aangegeven levertijd? Mail [email protected] met je order-/factuurnummer.

Geannuleerd door ons

  • Bijvoorbeeld bij onverwachte onbeschikbaarheid of bij geen betaling binnen 15 dagen (bankoverschrijving). Reeds betaald bedrag voor het geannuleerde deel wordt teruggestort of – in overleg – alsnog geleverd.

RETOURNEREN & ANNULEREN

Particuliere klanten (consumenten)
Herroepingsrecht

  • 14 dagen bedenktijd vanaf levering.

  • Retour vooraf melden via [email protected] (reden + ordernummer).

  • Product ongebruikt/onbeschadigd in originele, onbeschadigde verpakking (incl. beschermingsmaterialen).

  • Retourzending is, tenzij schriftelijk anders overeengekomen, voor rekening en risico van de klant.

Uitzonderingen (geen retour)

  • Maatwerk, outlet, niet-voorraadproducten en (losse) onderdelen/accessoires (incl. buizen en hulpstukken voor afzuig-/geurfilterinstallaties).

Weigering/geen afname bij levering

  • Zelfde voorwaarden voor retourneren/annuleren zijn van toepassing.

Zakelijke klanten (B2B)
Algemeen

  • Geen herroepingsrecht (geen 14 dagen).

  • Retouren alleen mogelijk na onze schriftelijke toestemming en onder onderstaande voorwaarden:

    • Alleen ongebruikt/onbeschadigd en in originele, onbeschadigde verpakking (incl. beschermingsmaterialen).

    • Retour altijd vooraf schriftelijk aanmelden via [email protected] (reden + ordernummer). Reactie meestal binnen 1 werkdag.

    • Niet annuleerbaar/retourneerbaar: maatwerk, outlet, niet-voorraadproducten en (losse) onderdelen/accessoires (incl. buizen/hulpstukken voor afzuig-/geurfilterinstallaties).

Annuleren (door klant)

  • Bij annulering wordt 20% van het aankoopbedrag ingehouden, ook als het product nog niet is verzonden.

Retourneren (na levering)

  • Bij retourneren wordt 35% van het aankoopbedrag in rekening gebracht.

  • Retourzending is altijd voor rekening en risico van de klant.

  • Bij gebruik/schade (incl. verpakking) kunnen aanvullende kosten worden berekend.

  • Niet aan voorwaarden voldaan? Wij kunnen de retour weigeren.

Weigering/niet-afname bij levering

  • Bovenstaande B2B-voorwaarden voor retourneren/annuleren zijn van toepassing.

Contact