Verzenden & retourneren

Verzenden

 

Verzendkosten

Bij een bestelling boven de € 75 brengen wij geen verzendkosten in rekening. Heeft je bestelling een orderwaarde lager dan € 75? Dan brengen wij verzendkosten in rekening van € 8,95.

Levertijd

De levertijd is afhankelijk van het product, het merk en de hoeveelheid. Op de productpagina kun je de verwachte levertijd voor dat specifieke product vinden. De levertijd die hier staat aangegeven is gebaseerd op werkdagen. Leveringen naar België worden in de meeste gevallen binnen de aangegeven levertijd geleverd, maar kunnen soms ook een dag vertraging hebben. 

Levertijd bij bestelling met bankoverschrijving

Heb je een bestelling geplaatst met bankoverschrijving als betaalmethode? Dan is de levertijd 1 – 2 werkdagen nadat wij het bedrag hebben ontvangen. Zodra je het bedrag hebt overgemaakt, kan het tot 2 werkdagen duren voordat wij het binnen hebben. Zodra de betaling bij ons binnen is, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.

Vertraagde levering

Als je de bestelling na 3 werkdagen nog niet hebt ontvangen, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch, via onze chat of door te mailen naar [email protected]. Houd je bestelnummer bij de hand of vermeld het in de mail of chat, zodat we je snel kunnen helpen. 

Geannuleerde bestelling

Het kan voorkomen dat wij een bestelling (gedeeltelijk) annuleren om een van de volgende redenen:

  • Het artikel is toch niet leverbaar
  • Bij een bestelling met bankoverschrijving hebben wij het bedrag 15 dagen na het plaatsen van de bestelling nog niet ontvangen.

Bij een (gedeeltelijk) geannuleerde bestelling komt de betalingsverplichting te vervallen voor dat deel dat is geannuleerd. Heb je al betaald? Dan wordt dit bedrag zo snel mogelijk teruggestort. Of we sturen het product – in overleg met jou – alsnog toe.

Retourneren

 

Particuliere klanten

Producten die mankementen vertonen, niet aan de eisen voldoen of niet naar wens zijn kunnen worden geretourneerd. Een retourzending dien je altijd eerst bij ons aan te melden. Stuur hiervoor een e-mail met de reden voor retournering naar [email protected]. Onze klantenservice neemt vervolgens zo snel mogelijk – meestal binnen 24 uur – contact met je op. Je dient met de retourzending altijd een kopie factuur mee te sturen.  

 

Voorwaarden:

  • De bedenktijd is uiterlijk 14 dagen.
  • Het te retourneren product dient ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Het moet nog in de originele, onbeschadigde verpakking te zitten.
  • Voordat het product wordt geretourneerd moet het met voldoende beschermende materialen worden verpakt.
  • Een retourzending moet altijd van tevoren worden gemeld via [email protected].
  • De kosten voor de retourzending komen voor rekening van de klant.
  • Indien niet aan de bovengenoemde voorwaarden wordt voldaan, hebben wij het recht om het retour nemen van de producten te weigeren. 

Zakelijke klanten

Producten uit zakelijke bestellingen kunnen - m.u.v. van garantiegevallen -  alleen worden geretourneerd in ongebruikte en onbeschadigde staat en in onbeschadigde originele verpakking (incl. verpakkings-/beschermingsmaterialen). Retourverzoeken dienen in alle gevallen eerst aan ons gemeld te worden, voordat tot verzending wordt overgegaan. Stuur hiervoor een e-mail met de reden voor het verzoek tot retournering en het ordernummer van de originele bestelling naar [email protected] Onze retourafdeling neemt vervolgens zo snel mogelijk – meestal binnen 1 werkdag – contact met op om het retourverzoek te beoordelen en de eventuele verdere afhandeling toe te lichten. 

Maatwerk- en outletproducten en producten die geen voorraadproducten zijn kunnen in geen geval worden geretourneerd.

Voorwaarden:

  • Bij zakelijke bestellingen wordt bij het retourneren van een product min. 35% van het aankoopbedrag in rekening gebracht. Indien producten gebruikt en/of met schade (incl. beschadigde verpakking) door ons retour worden ontvangen, kunnen aanvullende kosten in rekening worden gebracht.
  • Het te retourneren product dient ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Het moet nog in de originele, onbeschadigde verpakking te zitten.
  • Voordat het product wordt geretourneerd moet het met voldoende beschermende materialen worden verpakt.
  • Een retourzending moet altijd van tevoren worden gemeld via [email protected]
  • Retourzending is in alle gevallen voor rekening en risico van de klant.
  • Indien niet aan de bovengenoemde voorwaarden wordt voldaan, behouden wij te allen tijde het recht om geretourneerde of te retourneren producten te weigeren. 
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »