Is er een defect of probleem met een besteld apparaat? Dat is natuurlijk heel vervelend.Je kunt het onderstaande formulier invullen en dan zorgen wij dat de storingsmelding zo snel mogelijk wordt opgepakt. Afhankelijk van het product en/of merk zal dit door of via ons, één van onze servicepartners of een storingsdienst/servicepartner van de fabrikant worden opgevolgd.De opvolging wordt natuurlijk zo snel mogelijk voor je opgepakt, wat vanzelfsprekend wel afhankelijk kan zijn van beschikbare ruimte in de planning.
Let op: is de garantietermijn verlopen, valt de gemelde storing niet binnen de garantie - bijvoorbeeld i.v.m. onjuist gebruik, onjuiste aansluiting/installatie, externe factoren of normale slijtage - of blijkt de gemelde storing onder normaal functioneren van het apparaat te vallen? Dan zullen de gemaakte kosten voor opvolging van de storingsmelding worden gefactureerd. Bij bezoek van een monteur kan dit, ter indicatie, neerkomen op voorrijkosten (€ 90 excl. BTW per bezoek) en werkuren (€ 80 excl. BTW per uur per persoon met een minimum van 1 uur)*. Wanneer in dezen aanvullende kosten worden gemaakt voor opvolging van de storingsmelding, zullen deze ook aanvullend worden gefactureerd.Wij zijn niet verantwoordelijk voor uit een storing voortkomende kosten of gemiste inkomsten, met inbegrip van maar niet beperkt tot gevolgschade en winstderving. De klant is te allen tijde zelf verantwoordelijk voor reserve en/of vervangende apparatuur en/of toebehoren en voor het nemen van de benodigde maatregelen om eventuele gevolgschade, winstderving en/of andere uit een storing voortkomende kosten of gemiste inkomsten te voorkomen.* Genoemde tarieven zijn ter indicatie, deze kunnen afwijken.
De enige sushi vitrine op de markt gemaakt van dubbele beglazing. Altijd een perfecte zichtbaarheid van het product zonder condensatie op het glas. Goede stabiliteit van de binnentemperatuur en laag verbruik.
- Met externe koelunit voor maximale zichtbaarheid van je producten.
- Met vlakke bodem
- Een unieke glazen sushivitrine
- Geen ongewenste schaduwen op je producten
- Hoge toegangshoogte om comfortabel binnen te kunnen werken.
- Temperatuur niet instelbaar, verdamper altijd op 0ºC
- Volledig glas aan de voorzijde
- Dubbele beglazing
- Maximale zichtbaarheid, ook in vochtige omstandigheden
- Grote vlakke bovenkant
- Krachtige, gemakkelijk te reinigen verdamper
Sayl is een dynamisch en levendig bedrijf, niet bang om te investeren in ontwrichtende ideeën die mooiere en milieuvriendelijkere producten kunnen opleveren. Producten met nieuwe functies, functionaliteiten en concepten voor de horeca. Bij Sayl ontwerpen ze alle producten zonder angst om buiten de norm te treden. Als ze niet iets nieuws bijdragen met nieuwe producten, gaan ze niet uit naar de markt. Sayl gebruikt alleen topmerken en hoogwaardige componenten bij de fabricage van haar apparatuur. 100% van de producten moet tijdens het productieproces 3 kwaliteitscontroles doorstaan om de kwaliteit van het eindproduct te waarborgen.
In3 biedt de mogelijkheid om bestellingen in drie termijnen te betalen, zonder rente! De eerste termijn betaal je direct bij het afronden van het betaalproces. Je bestelling wordt dan zo snel mogelijk verzonden, zodat je deze binnen enkele dagen in huis hebt!
De 2e en 3e termijn zullen respectievelijk binnen 30 en 60 dagen betaald moeten worden, er wordt een geheugensteuntje verstuurd via mail en sms. Kies je voor In3 dan heb je jouw bestelling meteen in huis, zonder grote aanslag op je bankrekening. En het dat allemaal zonder extra te betalen.
Let op: Deze betaaloptie is alleen beschikbaar voor klanten woonachtig in Nederland en kan alleen geselecteerd worden wanneer het bezorgadres gelijk is aan het factuuradres.